No va ser un gran partit de futbol, però va ser suficient perquè el FC Vilafranca sumés una nova victòria (2-0) contra el FC Ascó. Els d'Ivan Moreno van sortir molt ficats i conscienciats de la perillositat del rival i David Acedo avançava al Vila al minut 7 aprofitant una gran assistència d'Eric Via. Amb el gol, els locals no es van relaxar i van seguir buscant porteria. I un cop més Acedo va trobar el premi del gol, aquest cop amb un xut potente i col.locat que va fer estèril l'estirada d'Enric.
Amb aquest resultat es va arribar al descans. A la segona part el ritme va baixar força i el Vila va perdre la clarividència que havia tingut amb la pilota. Això ho va aprofitar l'Ascó per guanyar metres i buscar el gol que els fiqués al partit. Tot i tenir molt poques ocasions, els de Germán Inglés haurien pogut posar la por al cos als penedesencs però com ja ve sent habitual, Toni Casamayor va fer una gran aturada per evitar el 2 a 1 i deixar la victòria a casa sense patiments.
Amb aquest triomf, els penedesencs escalen fins la quarta posició a la classificació amb 17 punts i sumen sis jornades sense perdre. La propera cita dels d'Ivan Moreno serà aquest diumenge (12:30h) al camp de la Guineueta.